.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در صرفا جهت اطلاع این هفته چه گذشت؟
۶۵۰۰ میلیارد تومان وام بدون وثیقه ،جلسه صرفنی مسئولان هواپیمایی و ماهی گیری سیاسی در گرد و غبار خوزستان از سوژه های این هفته صرفا جهت اطلاع بود .

به گزارش شمال نیوز، واحد مرکزی خبر نوشت: متشکریم از باران که به داد مردم اهواز رسید وگرنه به قول خانم ابتکار ما که نمی توانیم کار چندانی کنیم .

خانم ابتکار درباره آلودگی اخیر هوای خوزستان در جمع خبرنگاران گفت 10 سال طول کشیده تا این اتفاق امروز رخ داده .در ادامه ایشون در پاسخ به سوال خبرنگار که می پرسه واقعاً ده سال وقت لازمه برای مقابله . با لبخند جواب می ده : نه ! یک تکمه داره ماباید فشار بدهیم همه چیز درست میشه .
این وسط برخی هم سعی کردند ماجرا را سیاسی کنند... یا همه مسئله را بندازند گردن دولت فعلی یا برعکس فقط دولت قبلی را مقصر جلوه بدند.
باور کنیم مشکلات مردم با این برخوردها حل نمی شه ... باور کنیم


مونوریل قم زیر پل گیر کرد !
بعد ازسالها و صرف میلیارد ها تومان هزینه برای قمی ها مونوریل آوردند تا آن وعده که دادند محقق شود اما مونوریل زیر پل گیر کرد.....در تصاویری که پخش شد مونوریل رو بارتریلرکرده بودند که به سلامتی بیارند اما گویا محاسبه مهندس ها اشتباه از آب درامد و مونوریل زیر پل گیر کرد و کلی خسارت به سقفش وارد شد...بابا محاسبه ارتفاع یه پل کارسختیه


قلقلک نده برادر....
غوغای روحانی نگر/ سیلاب توفانی نگر /خورشید ربانی نگر / مستان سلامت می کنند ... می خواهید بدونید این اشعار در وصف کی بود .... این اشعار در سفر استانی اخیر رئیس جمهور به اصفهان برای ایشون خونده شد البته بازم بود..از بارزترین صفات حضرتعالی صلح طلبی خوش اخلاقی و زیبایی است. حضارم دست می زدند و رئیس جمهور آرام و با حوصله گوش می کرد...
چه خبره بابا ؟! نمی گی برخورد تندی بشه با شما چون حتما رئیس جمهور هم از این کارا راضی نیست .

هم از این ور ... هم از اون ور
این ماه چند نشریه توقیفی داشتیم از این ور واز اون ور. البته نجف زاده اسمی از این نشریات نبرد...روزنامه "مردم امروز" که با حکم دادگاه مجوزش لغو شد و هفته نامه 9 دی که توقیف شد..یکی چپ یکی راست


جلسه صرفنی مسئولان هواپیمایی
در جلسه مسئولان هواپیمایی کشور با موضوع تاخیرهواپیماها حرفهای خیلی خوبی زده شد یکی از مسئولان در تصاویری که پخش شد گفت: مشکل ما این است که رییس شرکت های هواپیمایی حاضر به پاسخگویی نمیشند.
که در جواب باید گفت پس خبر دارید که وقتی هواپیما تاخیر میخوره کسی درست و حسابی جواب نمیده.
باز همون مسئول گفت : تمام مردم و مسافران در تاخیر تشنه این هستند که یک نفر مسوول بیاید جواب بدهد.
خوب پس این رو هم می دونید مردم تشنه پاسخگویی هستند.
و از همه مهمتر یک اعترافی کرد که : دلایل تاخیر را برای اینکه از گردن خود باز کنیم چیز دیگه ای به مردم میگیم که مثلا نقص فنی یا شرایط جوی اینطور بوده.
عجب...عجب ...پس نقص فنی وشرایط جوی و...عجب


6500 میلیارد تومان وام ناقابل بدون وثیقه
بازهم حکایت وامهای آنچنانی واین چنانی :
رئیس قوه قضاییه در سخنرانی اخیر خودش در شورای اداری استان لرستان گفت : یه آقایی شش هزاروپانصد میلیاردتومان بدون وثیقه وام گرفته اگر وثیقه داشت ما انها رو در آن واحد می گرفتیم .
شش هزار وپانصدمیلیارد تومن بدون وثیقه ؟ همین طوری ..؟ حالا ایشالله مشکلی پیش نمی یاد وپس می ده اما واقعا دستگاههای نظارتی این جورموقع ها کجاند ؟


سوتی صدا وسیما یا سوتی بعضی ها
یه فیلم توی هفته های اخیردرشبکه های اجتماعی پخش شد درباره مثلا سوتی صدا وسیما (یک خانم مصاحبه شونده به یکی از مسئولان کشور توهین می کنه )- بعضی هم خوشحال وشادان شروع کردند حمله به صدا وسیما .حالا نگو فیلم مال چند سال قبله وخود اونها سوتی دادند...نمی دونیم بعضی از این سیاسیون وجناحیون کی می خواهند قبل از حرف زدن یک کم فکر وتحقیق کنند...کی ؟


سرایت اختلاف آمار به موش ها
مسئول نابود کردن نسل موشها داشت درباره تعداد موش های تهران آمار می داد...
آمار موش ها رو 60 تا 90 میلیون هم اعلام کردند اما ما دادیم یک گروه علمی کار کردند دربدترین شرایط تهران یک میلیون و هشتصد هزار موش داره. به نظرم حدود پنجاه درصد این تعداد درسته
گویا اختلاف آماری همه جا هست...حالا خود موشها دراین زمینه چه نظری دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.346 seconds.